Onze missie #customerfirst is om het meest klantgerichte internet marketing bureau van Nederland te worden. Daar hoort ook een manier van werken bij dat past bij de wensen en behoeften van de klant.
Hieronder wordt uitgelegd wat onze manier van werken is.
Analyse huidige situatie
Je bent ontevreden over je huidige vindbaarheid in Google. Je wilt meer website of webshop bezoekers en uiteindelijk meer aanvragen of bestellingen. Om te weten wat er gedaan moet worden om goed vindbaar te worden in Google starten wij altijd met een uitgebreide website-scan. In deze website-scan komen we te weten waar de grootste knelpunten zitten en laten we je zien wat er moet gebeuren om dit te verbeteren.
Persoonlijke kennismaking
Nadat wij middels de website-scan hebben gekeken waar de knelpunten zitten, kunnen onze adviseurs kijken welke werkzaamheden verricht moeten worden om goed vindbaar te worden. We komen graag vrijblijvend bij je langs of we plannen een (video)gesprek in. Daarbij horen wij graag wat je ambities zijn en hoe wij jou hierbij het beste kunnen ondersteunen. Nadat wij alle wensen en behoefte in kaart hebben gebracht, maken wij een offerte waarin aangeven wat de investering gaat zijn en wat de beoogde doelstellingen gaan worden. Op basis van jouw wensen en verwachtingen bepalen wij de kanalen die we hiervoor moeten inzetten. We kunnen er dan voor kiezen om zoekmachine optimalisatie (SEO), Google Ads (SEA) of Social Media (SM) in te zetten. Samen kiezen wij de beste strategie en online kanalen die het beste passen bij jouw doelstellingen en beschikbare budget.
Starten met een uitgebreide strategie
Voordat wij starten met een campagne, willen wij eerst alles van jou en je bedrijf weten. Waar wil je met je bedrijf naartoe groeien, welke concurrenten moeten we inhalen en waarom ben je de beste keus voor jouw potentiële klant. Je hebt bij ons altijd één vast contactpersoon en op basis van jouw aangeleverde informatie zet diegene de lijnen uit.
Op die manier weten we beide waar we we de komende tijd aan gaan werken. Transparantie en eerlijkheid staat bij ons op één. Wij gaan voor een langdurige samenwerking en dat kan alleen als beide partijen dezelfde doelstellingen en verwachtingen van elkaar hebben.
Kick-off van de campagne
Nu we beide weten wat de doelstellingen zijn en wat we hiervoor moeten doen, wordt er een uitgebreide actielijst met je gedeeld. Om progressie in een campagne te meten moeten we eerst duidelijk hebben wat de start metingen zijn. Op welke posities in Google sta je nu, hoeveel website bezoekers heb je en hoeveel conversie (aanvragen/bestellingen) haal je daar op dit moment uit. In dit document verwerken wij ook alle werkzaamheden die wij de komende maand(en) voor je gaan verrichten. Wij proberen onze werkzaamheden zo transparant mogelijk met je te delen, zodat jij weet wat we gaan doen en wanneer we dat gaan doen.
Evaluatie en rapportage
Nadat wij begonnen zijn aan de werkzaamheden wil je daarvan natuurlijk ook op de hoogte worden gehouden. Het gaat uiteindelijk om het eindresultaat, maar je wilt wel graag de weg er naartoe weten. De actielijst wordt maandelijks met je gedeeld en daarin zie je de verrichte werkzaamheden. Daarnaast ontvang je van ons een eigen Google Dashboard, waarin wij de belangrijkste statistieken met je delen. Op die manier ben je realtime op de hoogte van de verrichte werkzaamheden, positieverschillen in Google, aantal website bezoeken en het aantal conversies. Daarnaast wordt er proactief een evaluatiemoment met je ingepland om de campagne te evalueren en te kijken naar de werkzaamheden voor de komende periode.
Hebben wij de doelstellingen behaald?
Yes! Daar doen we het voor! Alleen is de eerste doelstelling pas het eerste ijkpunt in onze samenwerking. Wij willen graag op lange termijn samenwerken en daar hoort ook bij dat je je strategie en doelstellingen aanpast. Op die manier creëren wij samen nieuwe doelstellingen met als doel om nog meer topposities binnen Google te behalen, nog meer website of webshop bezoekers en uiteindelijk nog meer conversies.
Klinkt dit je als muziek in de oren? Vraag dan een vrijblijvende website-scan aan of neem telefonisch contact op via 0854 0199 00.
Vul de website scan in en ontdek of je website klaar is voor online succes!