0
%
stijging van aantal conversies
0
%
Stijging conversiepercentage
0
%
Stijging bezoekers
Q1 2023 versus Q1 2022

My Vintage Boudoir: schitteren in een bruidsjurk

Ga je binnenkort het ja-woord zeggen? Dan hoort daar uiteraard een bruidsjurk bij waarin je de show steelt. My Vintage Boudoir is een bruidswinkel gevestigd in hartje Dordrecht, waarvan de missie is om elke aanstaande bruid te laten schitteren in een van de gloednieuwe of vintage bruidsjurken uit de collectie. Deze collectie bestaat uit designer trouwjurken van diverse toonaangevende merken in verschillende stijlen en maten en zijn te passen tijdens een exclusieve pasafspraak. De ervaren stylisten en coupeuses zorgen ervoor dat elke once in a lifetime bridal experience onvergetelijk wordt.

Case My Vintage Boudoir

Het doel: meer pasafspraken via de website

Sinds 2018 neemt My Vintage Boudoir diensten af bij Onwise. Wat kenmerkend is? Het gaat hier om een jarenlange samenwerking waarin er met veel plezier en enthousiasme aan de campagne wordt gewerkt. Binnen de campagne focussen we ons op zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA). Daarnaast staat er sinds het begin van 2022 een nieuwe website online, waarbij de visuele ‘belevenis’ centraal staat. Dit proces hebben wij als internet marketing bureau SEO-technisch van A tot Z begeleid.

De nieuwe website kun je zien als het visitekaartje van de bruidswinkel in Dordrecht. Aanstaande bruiden bekijken de collectie online en krijgen een sneak peek van welke bruidsjurken ze in de boetiek te wachten staan. Vervolgens hebben ze de mogelijkheid om een exclusieve pasafspraak in te plannen en de bruidswinkel fysiek te bezoeken. Twee uur lang staat alle aandacht op hen en krijgen ze de vrijheid om jurken te passen.

Onwise is trots dat My Vintage Boudoir mede dankzij onze werkzaamheden blijft groeien

Stijging van het aantal conversies

Natuurlijk zijn er tegenslagen geweest, zoals de corona pandemie. Naast dat bruiloften niet mogelijk waren of veel kleinschaliger werden georganiseerd, was de bruidswinkel genoodzaakt om fysiek dicht te gaan en was het niet mogelijk om pasafspraken te verzorgen.

Wel hebben we mooie resultaten geboekt met de campagne. In Q1 2023 heeft het aantal conversies een stijging van maar liefst 32% gezien in vergelijking met Q1 2021. Daarnaast zag het conversiepercentage in Q1 2023 een stijging van 2,26% ten opzichte van Q1 2021. Tot slot nog een resultaat om trots op te zijn: in Q1 2023 een 15,06% stijging van het bezoekerspercentage in vergelijking met Q1 2022.

Unieke tot in de puntjes verzorgde belevenis

Officieel gezien is My Vintage Boudoir een webshop waarbij we leads willen creëren, waarbij het maken van een pasafspraak als een conversie wordt gezien. Uiteindelijk draait het om het gevoel dat een aantrekkelijke website een aanstaande bruid geeft en zal dit leiden tot meer pasafspraken.

Benieuwd wat online marketing voor jou kan betekenen?
Neem dan gerust contact op

Betrokken marketeers

Meer cases zoals deze

Onwise - We are On it Onwise - We are On it