De kans is groot dat de term e-mail marketing de revue al eens gepasseerd heeft. Echter vragen veel mensen zich af waarom ze e-mailmarketing zouden moeten gebruiken. We maken toch al veel gebruik van social media? Op die manier bereiken we de doelgroep toch al? Vandaag de dag ontwikkelt e-mailmarketing zich tot een steeds krachtiger kanaal waarmee men gemakkelijk in contact kan komen met de doelgroep, maar bovenal ook in contact kan blijven met de doelgroep. Graag vertellen we meer over waarom het volgens ons belangrijk is om te investeren in e-mail marketing.
Wist je dat e-mail de beste manier is om een band op te bouwen met klanten? Zo worden links in een goed geschreven e-mail vaker geopend dan links die in een tweet staan, of in een bijlage op LinkedIn. Doordat de lezer zich ingeschreven heeft voor het ontvangen van de nieuwsbrief, toont de lezer aan interesse te hebben in de producten of diensten die je aanbiedt. Je stuurt heel gericht berichten naar de ontvangers, waardoor je hen een stap verder helpt de customer journey. Wanneer je een e-maillijst opbouwt en e-mail marketing op de juiste manier oppakt, ben je gegarandeerd van een continue stroom aan klanten.
De voordelen van e-mail marketing op een rij:
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden die e-mail marketing biedt? Neem gerust contact op met een van onze internet marketing adviseurs. Zij vertellen onder het genot van een kopje koffie meer over wat e-mailmarketing in een specifieke situatie kan betekenen. Neem gerust contact op voor het maken van een geheel vrijblijvende afspraak.
Vul de website scan in en ontdek of je website klaar is voor online succes!